Pri rekonštrukcii hotela sme mysleli aj na to, aby sa Chateau Krakovany stalo ideálnym miestom na príležitosti akéhokoľvek druhu.
Môžete u nás organizovať svatby, väčšie konferencie, ale aj workshopy či iné firemné stretnutia.
Pre našich klientov máme pripravenú konferenčnú miestnosť s denným svetlom pre cca 60 osôb.
Menšia konferenčná miestnosť, resp. salónik, kapacitne pre 10-15 osôb je obľúbeným miestom pre menšie školenia, poradu pre dôležitých obchodných partnerov či obedové posedenie.
Stačí, ak nám poviete svoje predstavy a požiadavky a my Vám predstavíme ideálne riešenie pre Vašu konferenciu.
Obe miestnosti sú plne klimatizované a vybavené potrebnou technikou a použiť môžete flipchart, projektor či televízor, tlačiareň na recepcii, bezdrôtový mikrofón, WiFi.
Všetci v Chateau Krakovany vieme, že kvalitné priestory nestačia. Spokojnosť našich klientov je pre nás prvoradá. To znamená, že náš personál Vám bude pri organizovaní eventu kedykoľvek k dispozícii a ochotne Vám pomôže s akoukoľvek požiadavkou pri organizovaní firemných akcií, rodinných akcií, alebo svadieb v našich priestoroch.